10 september 2010

There is no one like You, God

Sitter ensam hemma uppkrupen i soffan med en film rullande i bakgrunden. Det är najs. Ibland är det faktiskt skönt att vara för sig själv, bara det inte blir i alltför stor a doser. Idag är en sådan dag när det är skönt att vara för sig själv. 

Igår kväll och idag efter skolan har jag och Sannah suttit i köket och talat och varit online. Jag har verkligen gillat de stunderna, och jag tror också jag har behövt det. Det är bra nu. Jag har funnit ro igen hos min Fader i himlen. 

Spenderade fyra timmar i skolan idag åt att skriva tre textkompetenssvar, eller jag satt inte fyra timmar, men vi hade så länge på oss. Hittade sedan gamla bilder från föregående år (i årsböcker), vilket jag och Sannah hade väldigt roligt åt. Att se gamla bilder av vänner man först nyligen lärt känna är faktiskt ganska kul. Hittade T från den tiden när han gick på FKF, och då hade han blont krulligt hår. Aningen annorlunda från nu. Vad vi skrattade. 

Det har varit en bra dag idag. Riktigt bra. Lagade även upp några bilder idag här på bloggen under min fria timme medan jag väntade på lunchen. Inte så många bilder från teamet, men det får räcka. Tror jag, plus tre bilder från onsdagens medeltida upplevelsedag. 

I believe in angels
The kind that heaven sends.
I am surrounded by angels;
but I call them Friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar