4 oktober 2010

There will be a day with no tears, no more pain

Jobbigt. Söndertrasat. Sjukt. Värkande. Slitande. Hemskt. 

Så är det just nu. För mycket känslor och tankar. Och sjukt tar det också. För jag vet att det aldrig kommer att bli som jag önskar. Bara att inse. Men det tar så ont! Lite jobbigt är det nog när man tycker att man har en så fin plan och framtid, men då är det någon som har en helt annan plan. En bättre plan förstås, den bästa planen, men det tar nog ändå sjukt. 

Fil 4:6-7
Joh 13:7
Gal 6:9-10

Bibelord som jag hela tiden går tillbaka till. Det är svårt. Det gör så ont. 

Hade sista cellen med P idag innan hon far iväg till Norge för ett år. Vi bowlade och sedan for vi till Amarillo och satt där i lite på en timme och åt. Jag tyckte det var en bra kväll, men även sorglig, saknaden kommer att vara stor!

Låten som jag hela tiden går tillbaka till. Finns även i föregående inlägg. Lyssnar på den konstant, varvar den med lite andra låtar, men kommer hela tiden tillbaka till den. Jag kan inte låta bli. Även denna går på repeat, men inte lika ofta. 

1 kommentar: