19 januari 2011

Butterfly fly away

Jag har (nästan) bestämt mig för att fara ner till Hesa vecka 5. Eller den helgen. Det är några saker som borde ses över än, men preliminärt. Det har inte varit så mycket idag, egentligen. Har planerat våren lite ytterligare, tagit något steg framåt, farsan insisterade på att få veta vad jag planerar för i vår. Jag har hittat ett yrke som jag kommer att söka till nu i vår. Eller ett plus några som jag skall fundera på än. 

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga. Det är bara så mycket som behöver funderas ut, planeras och framför allt fungera. Så det är lite mycket på en gång. Men det kommer att bli fantastiskt! Det roliga är att jag säger det nu, och sedan efteråt, när jag är mitt i kommer det antagligen att vara jobbigt och krävande, men jag kommer att lära mig mycket, och jag tror definitivt att jag kommer att njuta mellan varven.

Saknade människor och saknade tider:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar