17 januari 2011

When we turn our hearts to heaven

Jag måste väl även säga att jag blev klar med ledarskolan igår, alltså dimissionen var igår. Bara sådär så att alla är uppdaterade. Så, nu är det väl bara två dimissioner kvar denna vår. Vad jag vet om i alla fall. Yrkes och student. 

Just nu är jag dock helt förstummad. Har blivit erbjuden husrum under två veckor i Hesa, om jag skulle göra min praktik där senare i vår. Wow, jag är nästan helt mållös, så många nya dörrar detta öppnar! Tackar så mycket ni som öppnade dörren för mig! Vet inte vad jag skall säga, är som sagt lite mållös just nu. Men jag skall definitivt utforska den nyöppnade dörrens möjligheter!

Har sedan haft tre omgångar gäster här idag. Intensivt och de har bara bytt av varandra, när den ena for kom den andra. Många skratt, intressanta diskussioner, trötthet, en paj och vänskap. Så många fina människor på en kväll. Plus att jag nu äntligen har fått vantarna på den låt jag nu väntat på sedan MVV: "Capstone - Dreamers of Your Dreams"

Jag har nu en liten plan för min praktik, och vi får se hur det går med den och hur saker och ting löser sig. Dessutom hoppas jag att saker och ting skulle sättas i rörelse med en annan idé jag och min sambo har. Det skulle vara så fantastiskt kul. Vi får se. Spännande. 

När man vandrar på vägen tillsammans med Gud kan vad som helst hända. Dörrar öppnas och hjärtan brinner för Hans rike. Jag vill! "We'll be the dreamers of Your dreams!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar