6 maj 2011

I want to be Your hands and feet

Har arbetat min sista praktikdag idag, så i princip har jag nu sommarlov. Det har jag däremot inte förstått riktigt än. Plus att jag nog annars bra skulle kunna fortsätta på min praktikplats ett tag till.

Det är morsdag på söndag, så då ska ja hem till mor innan jag far tillbaka till Sion för att denna gång själv ta hand om media efter flera veckors paus. Känns lite konstigt att själv vara mediaansvarig och inte har hand om det under så många möten själv. Nå, har man andra uppgifter blir det lätt så.

Dagen har annars varit bra med ett ungdomsmöte och införskaffning av morsdagspresent. Imorgon är det tågresa ner till Helsingfors som gäller och sedan på kvällen och natten är det festande som gäller. Ser väldigt mycket fram emot det, och det lär bli en väldigt lång natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar