27 juni 2011

With all my heart

Sommarkonferensveckan är här, och på onsdag smäller det på riktigt - så att det ryker om det. Fast vi har redan börjat ladda kanonerna och det är sommarkonferensen dygnet runt som gäller. Har hållit på en stor del av helgen, största delen av dagen och mer blir det. Men det är sjukt roligt. 

Sedan får man också jobba med så sjukt fina och duktiga människor, så det är ett nöje att komma till "jobbet" varje gång. Imorgon är det roadning som gäller. Jag ska också springa lite ärenden på stan plus att jag ska fixa crew-lappar. Sedan ska tekniken testas på morgonen och jag ska ha en genomgång med mina mediatekniker. 

Det blir en bra dag med full fräs, och den fräsen kommer inte att sakta i ens för en sekund innan allt är klart på söndag. Det kommer att bli fantastiskt. Och jag kommer att vara mer än färdig på söndag kväll. För att inte tala måndag. 

I lördags var det chill, film och konferensplanering som gällde

Fin solnedgång idag när jag for hem från Sion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar