24 september 2011

Time for you, and time for me

Smått obehaglig väckning i morse. Tack för den, men helst inte en gång till. Sedan blev det sång för födelsedagsbarnet som förstås, morgonpigg som hon är, stigit upp före oss. Det är smått omöjligt att hinna upp före henne. Men grattis! i alla fall, det är ju hennes födelsedag.

Vidare en stund senare till Sion på ledarsamling. Mycket väl-spenderade timmar måste jag säga. Efteråt blev det en promenad hem, via stan efter NCIS säsonger på rea. Inte illa om jag får säga så själv. Lunch med finaste Sannah och efter att hon åkt somnade jag på soffan. 

Ibland är det väldigt ljuvt att få vara ensam hemma en stund. Som idag, ingen mer kommer hit förrän imorgon, och jag har nu varit ensam i någon timme. Vilket betyder att jag fått sätta mig själv i första prioritet. Kom ihåg att göra det ni också nu som då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar