21 september 2011

Too much time

Två timmar skola idag. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Visst, det är väl de flestas dröm, men just nu håller det faktiskt på att göra mig galen. Att inte ha något att göra. Små-frustrerande i längden. 

Idag har jag utöver mina två timmar i skolan spenderat nästan hela resten av dagen åt att klippa ut och fixa min garderobs-vägg som jag ska dekorera med ord. Och jag är inte klar än. Imorgon blir jag klar och då kommer det att hända en hel del saker här i lägenheten också. 

Allt det där man funderat på att göra, men efter att man flyttat in blir det som inte av. Tips: ordna en inflyttningsfest, och plötsligt har du en deadline när allt ska vara klart. Smidigt, mycket att göra på kort tid, men efteråt är allt klart. 

Har även idag träffat vänner, saknade vänner som man inte sett på ett bra tag, och nära vänner. En skön dag. Plus att jag återigen fastnat i NCIS. Har på någon dag kommit igenom snart två säsonger. Har ännu en i min ägo, får väl se till att önska mig lite fler till jul.

Vad ska jag göra med all min tid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar