21 oktober 2011

All for one and one for all

Vaknade kanske en kvart före 8 imorse och tänkte "vem i all sin dag stiger upp den här tiden?!", så jag svängde på mig och somnade om. Vaknade några gången men ansåg det alldeles för mörkt att tiga upp, så när jag vaknade av att solen lyste in steg jag upp. 


Ja, jag är lite bortskämd med mina morgon-tider, men i somras var det andra bullar; då var det ut genom dörren senast 20 före 8. Nåja, idag har jag hunnit med en hel del. Varit på kaffe med en av mina life-ledare, på lunch med en vän och fick se "BR" vandra runt i RewellCenter. 


Stackars föräldrar vars barn skulle till BR idag (leksaksaffär som hade nyöppning). Sedan lite shopping och en halsduk senare åkte jag hem för att ta det lugnt någon timme innan jag gav mig av till Sion på ledarträff. Inspirerande och utmanande som vanligt. 


Till sist på kvällen blev det bio på "The three musketeers", en mycket sevärd film om ni frågar mig. Några goda skratt, spänning och lite romantik. En bra film alltså, högst antagligen en av de kommande filmerna till min samling. Efter filmen blev det den sedvanliga "köra-runt-och-diskutera-i-timmar" med Solis. Under vilken vi råkade hitta en av den finska flottans minifartyg "Pohjanmaa" vid hamnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar