30 november 2011

What have You planned for me?

Steg upp tidigt, fann nederlag, åkte ut på årets första riktiga julshopping och kom hem med lite julklappar och som resultat: årets första julklapp inhandlad. Äntligen! Ligger kanske lite efter i jämförelse med mina andra år. 

Efter lite julshopping och efter jag sprungit några ärenden så ringde en vän från Sion och frågade om jag hade någon timme över och om jag ville komma och hjälpa till lite i Sion. Något jag gärna gjorde, och eftersom jag har väldigt mycket tid i mina händer just nu så gav jag gärna lite av min tid. Väldigt roligt hade vi också! 

Kvällen spenderades med far och syster först på middag och sedan hos oss en stund innan kvällen avslutades med några timmar lång diskussion med bästa Josefine från Åbo. Du är nog helt fantastisk! Jag blir kanske bara lite frustrerad på dina kloka ord ibland. 

Imorgon är det första december; så fram med julstämningen och tomteluvan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar