20 januari 2012

Feeling

Det är 90 dagar tills jag fyller 20. Det är 75 dagar tills EC12. Det är 60 dagar tills jag åker till Tyskland. På söndag är det ett halvt år sedan Utøya. 

Natten tills idag lyckades jag somna först halv åtta på morgonen. Höll på att ge upp när jag hörde att mina kämppisar stiga upp. Förstås är det ungefär då man somnar. Idag har jag också spenderat två/tre timmar i Sion på ledarsamling. Alltid lika bra om ni frågar mig.

Foto: Mathias H.
Risken med att ha så lite i skolan är att man glömmer bort de lektioner och deadlines man har. Tänkte missa en idag. Kom på det kl 23.30, deadline är alltid 23.55 och jag lämnade in den 23.54. Puh! Nästa deadline? Måndag. Först ska jag njuta av en lugn helg med NCIS som sällskap och sedan Eventmanager på söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar