16 januari 2012

Cold beauty

Första bokreferatet är inlämnat, plus att jag har fått tag i bok nr. 2. Jag har också suttit på föreläsningar mellan kl 1 och 7. Efteråt blev det en tvåtimmars fotograferings-utflykt för att fotografera stadssiluetter. Kallt men fint. 





Resten av kvällen har gått åt att planera Life-grupp och brottas med frågan att åka till Tyskland eller inte åka till Tyskland i slutet av mars. Jag är i princip redan anmäld, men ska höra mig för lite än. Det skulle vara väldigt vilt! Men, vi tittar och ser. 

Livet ger oss inte vägbeskrivningar om hur vi ska leva våra liv; men vi kan få riktningar och tips längs vägen. Jag har alltid undrat hur folk kan resa så mycket och hinna göra så mycket; Tyskland kanske är ett steg åt det hållet. Vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar