8 januari 2012

Moments from the past year

Hade en skön lördag där större delen av dagen gick åt att se på film och bara ta det lugnt. En ladda-batterierna-dag. På kvällen var jag till hankmo till en vän på tjejkväll/filmkväll. Riktigt fantastiskt om jag får säga det själv. Sedan avslutades dagen med att som vanligt vara ute och köra och diskutera. 

Tänkte också köra som många andra; en liten (väldigt stor) bildbomb från det gångna året. 

Började året i Sibbo på MVV, och det tog inte länge innan jag återvände söderut en sväng på Bloggfest i Helsingfors; en kväll som blev ett sant äventyr!
Jag inledde min sista termin på FKF och hade en fantastisk tid med resten av ABI'na
Penkkis
Jag och min fantastiska klass!
Sedan fick jag vara Eventmanager på EC'11, bästa uppgiften någonsin!
EC'11
EC'11
En av många kvällar tillsammans med finaste Sannah! 
Jag fantiserade om att klippa håret kort..
Firade första maj tillsammans med församlingen i den varma vårsolen
Var på praktik hos Team Action och Sion, något av det bästa på hela året! Detta ledde mig till Jeppis en helg då jag träffade dessa fina! :)
Året som ABI tog slut och jag tog studenten och yrkesexamen
Studentfest med släkt och vänner
Sommaren startade på riktigt och jag spenderade en mycket fin dag vid Sannah's villa med fint folk!
Sommarlov med vänner! 
Spenderade många fantastiska stunder i Närpes med fina vänner!
Sommarpromenad och diskussioner om allt möjligt med Sannah
Sommarkonferens nr1 i Närpes = chill och lite härjas med fina vänner!
Sommarkonferens nr1 i Närpes = chill och lite härjas med fina vänner!
Sommarkonferens nr1 i Närpes = chill och lite härjas med fina vänner!
En av många gånger i Närpes, simning i krossen
Sommarkonferens nr2 i Vasa. Mycket jobb och ansvar med bästa uppgiften någonsin!
Eventmanager 
Sommarkonferensen
Årets sommarjobb: i olika växlar. (=sitta och vänta på att någon ringer)
En fantastisk helg i Karis och Helsingfors med dessa 
:)
Vildaste kvällen i Närpes! Det var smått helt fantastiskt! 
Hade finaste Emilia på besök 
Hösten började närma sig och det blev WBN
En del vänner både gifte sig och förlovade sig under årets lopp.
En roadtrip till Tammefors till IKEA
Flyttade in till Vasa tillsammans med dessa två, ML och Josefin 
Sedan åkte ML och Daniela till Afrika

Var vild och klippte bort 20cm av håret och blev korthårig
Åkte till Hesa på Action
Hösten kom på riktigt
Photoshoot med ett av lovsångsteamen i Sion
Jag blev mommo för en dag
Vi hade danskt besök i tre veckor av Pernille
Var för första gången publik på julshowen Den sjungande julgranen
En kväll ute på vår avskedskväll för Pernille
Julfesterna drog igång
Julfest i Sion
ML och Daniela kom hem från Afrika och man fick jullov

MVV drog igång efter jul
Det blev nyår och MVV tog slut; ett stressigt men ändå fint MVV
De bästa stunderna har man med sina vänner 
Stämde speciellt bra på MVV
Tack för det gångna året 2011 och alla som varit med och gjort det till ett minnesvärt år! Nu tar vi ny fart och gör år 2012 till ett år man aldrig kommer att glömma! 

1 kommentar: