18 januari 2012

People light up one's day

En effektiv dag som varit lite sådär som jag önskar alla mina dagar kunde se ut som. Började dagen med att träffa en vän på vägen till skolan innan jag spendera 1,5 timmar på föreläsning. Därefter blev det lunch med en del av klassen innan jag på impuls följde med några klasskompisar in till stan på kafé. 

Fortsatte sedan eftermiddagen med ytterligare ett kafé-besök med en av mina vänner. Vi besökte Vasas nya kafé - Ett rum och kök. Riktigt nice ställe måste jag säga! Fint sällskap hade man ju också förstås, och vi bollade massvis av tankar, idéer och visioner. Så, min hjärna har inte slutat snurra i de tankegångarna på resten av dagen. 

Kvällen har spenderas framför TV med mina kämppisar, fast större delen bara en av dem medan vi såg på NCIS. Kvällen avrundades sedan med en lite på en timmes lång promenad. Skönt och uppfriskande. En riktigt fin avslutning på en fin dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar