10 februari 2012

All that I am will serve You Lord

Fredagen som gått i skolarbetenas tecken. Men däremellan har jag haft en helt fantastisk kväll i Sion på HeartFriday! 

Idag har jag suttit i cirka 6 timmar och skrivit en inlärningsdagbok där vi skulle skriva minst två sidor om varje föreläsning, och vi har haft åtta. Så det blev 19 sidor det då när jag var klar. Sedan på kvällen har jag skrivit en liten uppsats på 350 ord om studie-kvalitet.  

Nåja, kvällen i Sion har varit fantastisk! Det delades ut rosor (man fick köpa en och lägga med ett litet meddelande, och sedan delade rosbuden ut dessa till personen man ville ge rosen till), och till min förvåning fick jag också en med meddelandet "till världens bästa Amanda". Härligt och underhållande program, skön lovsång, och en mycket bra predikan. 

Idag har rosen och uppmuntrande ord som "du är nog en av de tappraste människor jag känner..." fått en att känna sig väldigt värdefull! Tack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar