16 februari 2012

One year

Idag har det varit Penkkis runtom i landets alla gymnaser och förstås den obligatoriska stadskörningen. Allt detta gör att man kommer på hur det kändes när man själv fick stå på det där flaket och ropa bort rösten för ett år sedan. 

Ah, minnen! Ibland kan man sitta en hel dag och bara kolla igenom foton, minnas och skratta åt allt man har gjort och vara lite (ganska) nostalgisk. Så, idag har jag vågat mig ut med min nya frisyr och sett årets ABI:n köra runt i stan. Tänk vad mycket som kan hända och som man hinner vara med om på ett år. 

Satte idag ihop en före- och efter- bild av min frisyr, och när jag tänkte ännu längre tillbaka satt jag ihop en bild från det gångna året. Ganska stor skillnad om man ser idag och förra sommaren. 

Sommaren 2011, hösten 2011
10.2-12       15.2-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar