6 mars 2012

Everyday life

Idag har jag som jag sade varit dagistant, och ljudnivån har varit rätt så hög hela dagen. Så därför var man ganska slut när man kom hem. Därtill blev det ingen pulkåkning idag, utan vi flytta den tills om en vecka istället så fler skulle få komma med. 

Istället satt jag och två av tjejerna och diskuterade i ungefär tre timmar om allt och inget. Riktigt fint om jag får säga så själv. Imorgon blir det då faktiskt att åka till skolan - hör och häpna. Men innan det ska jag börja på med mina deadlines som jag har nästa vecka. 


Denna har min kämpis sett på ett antal gånger, och den fastnar efter ett tag. Rolig är den ju också. 
Påminner lite om dagiset jag har varit på nu. Inte för att de sjunger men ändå -
eller idag var det faktiskt en som började sjunga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar