19 mars 2012

I love my life, all of it!

Söndagen spenderades fortsättningsvis i Närpes. Vi har haft säsongens första grillning del 2, vi har sett på film, härjat, killarna har fixat sina bilar och sedan blev det fotoshoot med bilarna och deras stolta ägare. Senare på kvällen packade vi sedan bilen och återvände till Vasa. 

(nog är man ju lite avundsjuk)
I vasa blev det att läsa på tent, men innan det hade jag och Hanna en fin och rätt så djup diskussion i lite mer än en timme. Därefter återvände jag till mina tent-papper. Idag, måndag, blir det tent, läkar-besök och sedan avsked av Hanna som återvänder till nyland. 

Lite bilder från helgen, alla tillhörande Hanna:

Anländer till Närpes
Jag och mina förbaskade käppar
Mat!
De tre fina som man spenderat helgen med: Solis, Hanna och Kim
Ler- och låghalm lagar mat

lite härjas hör alltid till
det blev en kväll på JP
kim
Säsongens första grillning del 2, mästerkockarna Kim och Solis


Bil-fixande och en fotoshoot efteråt
Tack för en fin helg! 

EC12 Countdown: 17 dagar, 8 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar