27 mars 2012

I'm giving it all to go Your way

Ugh! Klockan är tjugo före två och jag tycker jag har haft fullt ös ända sedan kl 8 imorse. Så, jag tror det är helt okej att jag börjar känna mig smått överkörd och hjärnan skriker att den varit överbelastad - vilket den gjort de senaste 10/12 timmarna också. 

Kunde applicera frasen plötsligt händer det! på mitt liv idag. Har spenderat 6/7 timmar i Sion med att äntligen få sätta tänderna i EC-förberedelserna. Det är så roligt! Och med tanke på att det är om 8 dagar börjar det vara halv-stressigt med vissa saker. 

Sedan har jag spenderat 7/8 timmar på ÅA och hemma framför datorn och skrivit, editerat och finslipat ett grupparbete som jag nu för några minuter sedan äntligen lämnade in. Där emellan har jag ikväll också spenderat några timmar med de finaste: min LIFE. Man kan ju inte annat än att känna sig förälskad i livet och bara glömma bort all stress när man är med dem! 

Imorgon startar vi tidigt med mer EC-stuff, men först ska jag försöka klämma in ungefär 5 timmars sömn. 

EC12 Countdown: 8 dagar, 15 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar