29 mars 2012

So, come - draw me close to You

Dagen jag spenderade någon timme på sjukhus. Röntgen av knä, besök hos ortopeden som plågade mitt knä lite. Därefter blev det att besöka fysio för att få sig ett redigt knäskydd. En klumpig grej som jag har på hela benet från låret till ankeln. 

Sedan åkte jag till Sion för att ta mig an de spellistor som finns i media och skapade även nya inför EC12 och lite dylikt. Allt för att förbereda för EC som faktiskt drar igång om en vecka!! Tänk, om en vecka har påskens största fest dragit igång i Sion, Vasa. Är grymt taggad och hoppas du är det också - för du är väl på väg?

Till sist spenderades kvällen med finaste Sannah, och det blev en väldigt spontan roadtrip som slutade i Närpes. Så kan det gå ibland, men det har ändå blivit en väldigt fin kväll!

Här är ett litet filmklipp från förra årets EC - EC11 - All in, och EC12 - Closer kommer att bli minst lika bra! See you there! 


EC12  Countdown: 16 dagar, 17 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar