9 mars 2012

Strenght

Mer disney klassiker. Lite EC-planering. Nachos och samtal med bästa Sannah. SFC. 

Har idag sett fler disney klassiker, tror jag tappat räkningen på hur många och vilka jag har sett. EC-planering, och bara känslan av att få sätta sig ner och fundera, planera och diskutera vad vi ska göra! Det är så roligt!

Sedan spenderades kvällen med finaste Sannah. Vi har handlat, skrattat, lagat mat, talat, skrattat ännu mer och funderat över livet och en massa andra saker. Alldeles för länge sedan sist. Sedan blev det att åka  en sväng på SFC och sedan hem igen. 



Utan Dig så är jag utan hopp,
men med Dig har jag allt.
Utan Dig så är jag utan hopp,
men med Dig har jag allt. 

Jag vill ge mitt liv tillbaka,
leva endast för dig.
Om min värld nu rasar samman,
så lever jag för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar