30 oktober 2012

Your light is here to guide us through the dark

En lugn dag där jag försökt ta igen helgens förlorade sömn-timmar. Har kollat igenom bilder från helgen och försöker nu samla ihop allas bilder på ett ställe. Samtidigt som man inser hur lyckligt lottad man är som får dela livet med de underbara tjejerna. 


är vi inte fantastiska?! lika fjolliga allihop ;)

I övrigt har snötäcket lagt sig tjockare över Vasa bit för bit under kvällens lopp och man får nästan jul-feelis av det sagolika snöfallet och den rykande koppen glögg man druckit. Jag har sett på några filmer och njutit av lugnet. Mellan varven har jag också haft Sannah här på besök. 

Sitter också och är lite små-frustrerad på människor. Människor jag inte riktigt förstår sig på, människor man öppnar sig för och sedan ignoreras av. Människor som säger en sak men antyder en helt annan sak,  människor som säger en sak men gör något helt annat. Säger man inget är det inget. Jag önskar människor kunde tala med varandra istället för att gå runt varandra eller vara kyliga mot varandra.

Där fick ni lite av min måndags-filosofiering, kunde tala länge om det och utveckla ämnet mycket. Tyvärr kan jag vara lite sådan själv ibland också, men jag jobbar på det. Nu är det dock dags att sova för att sedan orka med två timmar statistik imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar