2 januari 2013

MVV'12/13 - the last night

Sista kvällen är snart över. Sitter med media ännu, nästan 6 timmar efter att mötet börjat och väntar på att få stänga av allting. Det sitter ännu människor med i eftermötet som sedan en timme tillbaka gått över från live-musik till playback. 


Än ikväll ska vi börja roada bort det som inte kommer att användas i det avslutande mötet imorgon bitti och samtidigt förbereda det mötet. Jag tror dock jag ska börja söka mig i säng - dels för att jag redan halv-sover och dels för att jag kommer att köra också imorgon då vi börjar röra oss norrut igen. 

Kvällen har nog varit helt bra, smått utdragen om man frågar mig, men helt nödvändigt tror jag ändå. Sedan hade vi förstås lillkillen som ville leka ljudtekniker i början av mötet. Kim som var smått uttråkad och sportade med att sno mina grejjer till och från under mötet. 

Nej, nu ska jag ta mig hela den långa, långa vägen genom hela skolan för att komma till mitt rum innan jag somnar och vaknar upp imorgon med ett fint avtryck av tangentbordet på kinden. Sista människan har lämnat eftermötet och jag ska inte vara långt efter!

Over&out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar