6 februari 2013

Great moments

Har inte så mycket att säga om dagen. Journalistik-föreläsning, besök av farsan, och så förstås den vanliga avsaknaden av husfrid under dagen medan byggarbetarna jobbar för fullt. Men, det syns nästan varje dag att de gör framsteg, så inte mig emot. 


Kvällen har spenderats åt att fixa om lite på bloggen. Så, nu får jag presentera min "nya" header. Har inte haft någon förr men tänkte det var dags. Ny titel på bloggen blev det också för att mer spegla innehållet. Vad tycks? 

Pinsamt att man har tummen mitt i handen när det kommer till att göra bilder o.dyl. Och så ska man låtsas vara huvudansvarig för bl.a det området i församlingen. Men helt bra har det ju gått hittills och jag trivs nog, för man får ju jobba med så många fina människor! 

Nåväl, tänkte till sist bjuda er på dagens citat och tankeställare:

"We're conditioned to think that our lives revolve around great moments.
But great moments often chatch us unaware -
beautifully wrapped in what others may consider a small one."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar