27 mars 2013

Eventmanagerns dagbok: 18 timmar kvar

Ojoj, vilken dag! 

Vi har nu passerat 24-timmars sträcket och nu är vi i skrivande stund nere i 18 timmar. Woho! Ännu är det en hel den som ska fixas, övas, programmeras och så vidare, men inget jag som jag i nuläget behöver stressa över. 


Började som vanligt kl 10 i Sions kontor. Lite halv-chill innan vi satte igång med Flow Charten, jag började programmera media, det sprangs på ärenden. Där efter lunch sprang jag och Jossan ner till Minimani för att handla lite mat och dylikt inför helgen och därefter fortsatte förberedelserna. 


Ikväll har det soundcheckats lovsångsbänd, ljuset har anlänt och det riggas för fullt, media programmeras, intron har övats och allt möjligt annat blandat med chill tillsammans med många fantastiska människor som sätter ner många timmar på att fixa inför festivalen. 


Jag råkade också ut för min första höja-på-rösten-gång. Känner också hur jag kommer allt mera in i mina "eventmanager-skor" och tar mer och mer på mig den rollen. Den passar mig som handen i hansken, men kom inte riktigt ihåg att det var precis så här. En vanlig söndag är ändå mycket mer annorlunda än en hel konferens/festival. 


Kvällen avslutades med att man skickades hem av pastorn, men han hann fråga en-två gånger varför jag ännu var i Sion innan jag kom mig 15 meter uppför backen och hem. Vi flippade ganska ordentligt i slutet också när min hjärna började blinka "overload"för mig.

nöf-nöf!
Lots of respect and love to all those who put their heart into this and this Easter will be awesome! Imorgon kör vi!

(ganska galet egentligen att jag får vara med och ordna detta! I'm amazed!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar