5 mars 2013

Heart beats loud to the sound of a different drum

Har idag möblerat om lägenheten kl 07.20 på morgonen och haft Sähkömies på besök hela dagen. Försökt reda ut en massa siffror till ett grupparbete i skolan. Funderat på EC. Sovit alldeles för lite. Varit på EC-träff och fixat ihop en EC-to do lista. 

 bilder från dagens besök av Sähkömies (yep, alla kallar honom så)

Det där summerar min dag ganska bra. Alltså har mina tankar för det mesta snurrat kring EC, mycket på auto-pilot också. Förstå mig rätt, jag tycker det är väldigt kul att gå runt och fundera på det dagarna i ända och liksom se bit för bit falla på plats. 

Hamnade också in på några av mina egna gamla inlägg från dagarna direkt efter EC'11. Mitt första år som eventmanager. Hah! Det är ganska underhållande att läsa hur totaltkörd man var då - och antagligen kommer att vara nu också. Men allt är värt det! Flera gånger om!

This church and its people captured my heart.
..den här meningen har fastnat hos mig. Så beskrivande men ändå inte tillräcklig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar