9 mars 2013

Your work of art a mystery

Tänkte vara lite snäll och skriva några raden till er innan jag somnar - vilket är vilken minut som helst. 

Började dagen med lite snabb-shopping som resulterade ett par nya svarta jeans, en tröja och tygskor. Därefter var det dags att åka till Solf för att agera "lektant" på syster-ysters 12-års kalas. Feelis tjejer och OneDirection var det för hela slanten. 


På kvällen blev det dags att åka till Sion och vara med på sista Uprising innan vår stora EC-festival som går av stapeln om lite mindre än tre veckor. Fin kväll med härliga människor, en Gud som är så mycket större än man kan förstå och det som gjorde dagen - Skittles!

bästa pastorsfrun hade hört att jag gillade skittles och hade med sig detta åt mig från USA :)
Tackar och bockar för den här fina dagen, speciellt kvällen, men nu ska jag hoppa i säng innan jag somnar här i fotöljen och får en sjuk rygg och nacke tills imorgon. För imorgon är det redaktionsmöte och -jobb som gäller. 

Ursäkta den dåliga bilden..men den ska föreställa hela Uprising-teamet på scen

Oh, - en sak till: Grattis lillbrorsan på 18-års dagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar