1 juni 2013

The rest is still unwritten

Härlig fredag och min näst sista oplanerade dag på åtminstone en månad. Förutom midsommar, den helgen är ännu oklar. Men anyhow.

Efter att ha halvt desperat sökt igenom halva min garderob efter sommarkläder såmatt jag kan överleva sommarens fyra läger, sommarkonferens och allt därutöver bestämde jag mig för att åka och shoppa lite. Det blev bara två tröjor, ett par leggings och ett par shorts, men redan tycker jag garderoben har fått ett lyft! Nu är det bara capri-shortsen som jag spanat in och ev. någon tröja kvar plus att tömma garderoben på gammalt stuff man inte använder.

Förutom shopping har jag städat ett hus, tvättat min bil, packat och haft filmkväll med middag tillsammans med en vän. Inte så illa de inte. Ja! och så var jag en sväng via lägenheten och det börjar se lovande ut! Nu kan jag inte åka dit på en vecka, så jag gjorde en deal med mig själv att jag inte ska åka dit innan det är klart så att jag får bli överraskad! 

I brist på bilder bjuder jag er på veckans låt för lite skriv-inspiration. Enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar