23 december 2014

Now there's new hope

Min blogg har lidit allt mer och mer under hösten. Delvis i takt med att min ork har blivit mindre och all stress, press och saker som ska göras ökat. Men, delvis har min dator också varit en bidragande orsak. 

Min kära MacBook har börjat sucka allt högre och ständigt gått mig på nerverna när det ibland tycks vara så otroligt svårt att göra något annat än att låta regnbågen febrilt snurra på muspekarens plats. Stackars liten. 

Tack vare en liten julgåva i form av ett stipendium har jag nu haft möjlighet att köpa mig en ny dator och plötsligt är det roligt att vara på datorn igen! Att öppna ett dokument tar inte flera minuter och att snabbt kolla något på internet/FB/twitter/google docs är plötsligt möjligt. 

Så, nu hoppas jag att också jag ska orka blåsa lite mera liv i bloggen och fortsätta hålla er uppdaterade om mitt äventyr som journaliststuderande! - och livet i allmänt. 

To be continued..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar