25 april 2010

Glädje, bönesvar och sommaren

Ja, jag vet nog inte vad jag ska säga om denna gångna veckan. Har fått säkert 4-5 bönesvar, och ja, de har nog förändrat mycket, och ja, det är helt fantastiskt. Har nog inte ord att förklara det som jag varit med om denna vecka.

Blev annars döpt idag, riktigt najs. Och avlutade veckan med ett riktigt starkt bönesvar, skulle gärna säga vad det är, men p.g.a. att jag måste hemlighålla det från min far, så kan jag inte säga det nu, senare kanske. Jag är omringad av helt fantastiska människor, gemenskapen är underbar, och jag har en underbar Herre. Jesus är min klippa, och jag har min grund i honom. Jag helt enkelt njuter av mitt liv just nu, det är fyllt av glädje och det är bara fantastiskt.

Jag har, som ni kanske märker svårt att förklara det jag känner just nu, det jag varit med om, men ja, Gud är god, och..wow, jag har nog inte ord att säga mer.

Imorgon blir det ett besök till bilskolan för min sista (förhoppningsvis) övningskörning, ett besök till biblioteket, till fotografen för passfoton, till Kela, försäkringsbolaget och polisen; allt för att fixa inför sommaren och framtiden. Det blir nog bra det här.

Nu ska jag försöka sova trots den totala glädje och tacksamhet jag upplever just nu. Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar