27 maj 2010

Sista, planering, sommarlov

Sista skolveckan börjar nu även den lida mot sitt slut. Två skoldagar kvar plus ett stycke avslutning ännu. Känslan av att veta att det finns sådana som har tenter nästa vecka, fundera på vad man själv gör och konstatera att man är fri, ledig är underbar! Går nog inte att beskriva.

Sedan sist har det väl nog hänt en hel del, men inte så märkvärdiga saker egentligen. Sista tenten är skriven sedan i tisdags, igår spenderade vi hela skoldagen i skolans kök och kockade. Det var kul. Josefine kom även hem igår inför avslutningen, och jag förstår nog inte den glädje hon kände över diskberget när hon fick syn på den. Jag har även packat ner i princip allt i lådor, och lådorna är nu på "nya stället"/ hem-hemma. Jag har även varit på planering inför de två läger jag kommer att medverka i denna sommar innan jag far på SC. Det var också kul.

Jag har även hunnit vara en sväng till grönvik, jag har kört en stor paketbil, jag har planerat, packat, haft gäster, snart fixat alla skolarbeten, sista skall in idag. Sommarlovet är två dagar bort, jag fick vara ledig på måndagen från praktik, jag måste flytta ut på lördag, jag skall agera flytthjälp på lördag, jag ska på skriba-skolning till kronvik på lördagen också, plus på avslutningen. Så man har nog att göra än. Men sommarlovet är nästan här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar