13 juli 2010

Teamliv, naturen och livet!

Tjena! Jag lever annu! Otroligt! Ni maste ursakta att alla prickar ar borta, med undantag av "i".

Ja jag lever och njuter fullt ut av livet just nu! Det ar bara underbart att vara har. Varme, kallt vatten att simma i, sprida gladje, och umgas med en hel hog fantastiska mannikskor! Vi befinner oss nu i Capljina, Bosnien, men sover i Mostar, ca 30-40 min bilfard harifran. Riktigt fina stallen har vi bott pa, och jag njuter nog riktigt. Varmen ar ocksa med oss, vi har haft over 40 grader nu i atminstone tva dagar. Man haller inte reda pa det sa bra, men.

Saknar er dar hemma! Det kommer alltid stunder nar man bara langtar hem till sina vanner dar hemma. Men overlag ar det riktigt bra! Mycket tack vare de fantastiska manniskorna man ar har med. Vi ska nu vara har i nagon dag till, sedan far vi till den Kroatiska kusten i en dag och chillar.

Har varit pa stranden nu nagon dag, och det ar riktigt varmt, medan vattnet ar valdigt kallt! Skulle inte ha trott det men. Ja, det finns ganska mycket man skulle kunna saga, men det finns helt enkelt inte tid, och dessutom ar det sa mycket att man inte vet var man ska borja.

Naja, livet ar underbart och sa ar Jesus! Ha det bra dar hemma och kom ihag att kolla pa Team Actions hemsida for mer uppdateringar om vart arbete har, samt bilder, varav de flesta ar mina anda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar