23 augusti 2010

Jag är älskad

Jag som tyckte att helgen varit riktigt bra. Fast idag, oj, jag gillar verkligen den här dagen!

Sov inte så många timmar natten till idag, och sen när man äntligen får lite sömn får man ett meddelande, före man satt väckarklockan att ringa. Före! Jag hade inget emot det egentligen, för den brukar vanligtvis inte väsnas så mycket och nu gjorde den det. Fast om jag skall vara ärlig skulle den ha fått vänta i åtminstone två minuter. (jag är nog glad att du skickade)

Har varit aningen hyper hela dagen, kan bero på de få timmarna jag fick någon sömn. Men det har varit en bra dag. Riktigt bra. Jag har fantastiska vänner, jag känner mig inkluderad, och jag har hur roligt som helst för det mesta. Vet inte hur mycket jag har skrattat idag. Fast det är ju också bra. 

Har även fått träffa människor idag, saknade människor och fantastiska människor. Idag är dagen då jag insett att jag verkligen är älskad för den jag är. Har inte vågat tro på det tidigare, men idag har Jesus verkligen visat mig sanningen. Att det finns människor som verkligen bryr sig om mig. Jag har vänner att skratta med, prata med, och leva livet med. Med människor menar jag då vänner, och jag är otroligt välsignad att ha fått just Dig som min vän! 

Livet är rätt så fantastiskt ändå. Nog när man lever det tillsammans med Jesus. Idag är dagen när Jesus verkligen öppnat mina ögon, och jag har sett kärleken. Jag har sett den i de människor jag umgåtts med, jag har sett den i de människor jag talat med. 

Jag tycker om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar