19 augusti 2010

My new home..

Har nu flyttat klart för denna gång, nästan i alla fall. Cykeln och en hylla är väl ännu på kommande, men annars så. Fick även den sista detaljen till mitt rum idag: datorn. "Min" mac är tillbaka! Plus att vi har internet sedan igår i lägenheten också, så nu skulle jag säga att allt är klappat och klart.

Så om ni är nyfikna på hur jag bor detta år är det bara att slå en signal! Alla är hjärtligt välkomna. Kan väl berätta att i vårt underbara kök finns det orange köksskåp. Fint, eller så inte, så jag rekommenderar att ni inte har på er till exempel rosa när ni kommer på besök.

Mina ögon har bestämt sig för att dumpa linserna ett tag, vilket betyder att jag måste gå omkring med glasögon, något varken jag eller min omgivning är van med. Fast jag har fått många komplimanger också, så det gör inget. Problemet är att jag inte ser något. Fast det gjorde jag inte heller med linserna eftersom ögonen bestämt sig för att sjukskriva sig, vilket ger några bekymmer när man ska se vad det står på tavlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar