10 oktober 2010

I am a friend of God, He calls me friend

Kvällen blev riktigt givande trots att det såg lite klent ut ett tag. Förmiddagen och eftermiddagen så var nog rätt så lugn. Talade med en hel del folk, vilket gladde mig mycket. Så borde ta mig mod och tid att göra det oftare. 

Eftermiddagen spenderades åt en visit till Kvevlax för att hämta min ena kämppis, och lite handlade på vägen hem. Senare blev det att fara iväg till sion och förbereda powerpointen inför dagens gudstjänst. Om jag får säga det själv så tycker jag nog att det gick riktigt bra. Inte var det ju perfekt, men vad är egentligen perfekt?

Efteråt blev det inte mycket. Så det bar av hemåt och mera chill. Senare kom P till oss, och nog var det bra! Intressanta diskussioner och mycket givande. Fick också frågan om jag vill vara med och ja lite med multimedian att göra på MVV i vinter nere i Sibbo. Så nu har man en hel del att fundera på. Intressant. Sedan när han skulle fara hade vi plötsligt en massa folk nedanför vårt köksfönster, så jag och S talade med dem genom fönstren. Det är alltid lika trevligt att hitta vänner nedanför köksfönstret. 

Ny vecka, nya möjligheter. Har planerat in en del, och mer står på "kanske"-listan. Det är nu en och en halv vecka till Action, och jag ser nog fram emot det. En eventuell jesushelg för min del denna helg också, så där har jag lite mer att fundera på. Har väl något planerat till varje kväll i princip, så det blir nog bra detta. Ha en bra vecka allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar