10 oktober 2010

When time is changing

De ha vari en bra kväll. Igen. Detta gillar vi! Och så kommer då jag och mina korta meningar igen. Jag får ursäkta så mycket för de som tycker detta är irriterande, jag ska försöka bättra mig. Men nog är det lite kul tycker jag. 

Var hem-hemma någon timme innan jag for på min celledares förlovnings-fest. Mycket folk, fint folk, bra diskussioner och fin gemenskap. Med mig hem fick jag även två nattgäster som behövde ställe att sova på. Den ena var dock inte så länge eftersom hennes buss ner mot Åbo for redan halv tre. 

Har fått mycket att fundera på efter några av dagens diskussioner och ja, framtiden och vad man skall göra sedan nästa år är ett intressant och aktuellt ämne. Vi får se vart det bär. Vet själv inte ännu, har inte desto mer än några aningar om vad jag skulle tänkas vilja göra. Jag har mina idéer och drömmar, och efter ikväll ännu ett alternativ att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar