30 oktober 2010

I march to the beat of a different drum

Ne, nu är det nog något som är galet här. Jag vaknade klockan åtta i morse, vilket måste betyda att jag skaffat mig en dygnsrytm, för det andra så blev jag snål på och åt vitt bröd med chokladsmör idag. Illa. För er som inte vet så åt man vitt bröd med chokladsmör i massor och mängder under teamet, och jag trodde nog aldrig jag skulle bli snål på det igen. Men se, den dagen var nu kommen. 

Får man sitta och småle när man läser sin egen blogg? Vet inte, men det gjorde jag i alla fall idag när jag skulle förklara lite av mina filosofier till min vän. Jag måste nog ha fått hjärnsläpp och inte haft någon desto mer censur de senaste inläggen. Men det är ju desto roligare för er, om ni tycker det är roande förstås. Annars tycker ni väl bara att jag är smått galen.

Idag har jag städat ett kök, diskat, skurit sönder en tröja (eller hjälpt till), sett film, tvättat och spenderat tid med vänner. En bra dag alltså, fast det är nog inte varje dag man skär sönder en tröja med flit. Inte var det min heller. Och ja, bäraren av tröjan var med på saken. Jag är egentligen inte knäpp/galen, vad ni än tror. 

Jag är bara mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar