18 oktober 2010

I receive Your love, I know I am accepted

Det har blivit lite mer av en "detta-har-hänt-blogg", vilket jag egentligen inte ville från början. Men visst är det enklare, då behöver man inte leka smart varje gång eller vara klyftig. 

Gick och sova tidigt igår, men tänkte ändå försova mig. Tror jag eventuellt har sovit för lite på sistone. Inatt  lär det inte heller bli så mycket sovas, för imorgon skall man infinna sig vid skolan kl 06.15, klar för ännu en resa till medeltiden. Det är nog helt roligt, men man är helt färdig efteråt. 

Nu är det inte långt kvar tills man får fara ner till Hesa och träffa en massa underbara människor! Längtar. Kontakten har väl blivit lite bristande, vilket är jätte synd, men jag tror nog det lätt blir så när man är långt ifrån varandra. Plus att man inte vill tränga sig på med att chatta med dem stup i kvarten. Undrar varför det känns så? Det känns som om jag skulle tränga mig på varje gång jag börjar chatta med någon, att de har egentligen inte tid. Är det så?

Det blir helt skönt att komma bort några dagar. Komma bort från vardagen. Det svåra är sen att ta med det man hittar in i vardagen. Men denna gång har jag bestämt mig för att lyckas. Jag tror helgen kommer att bli grymt bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar