13 oktober 2010

You took this faild attempt to stand

Gårdagens inlägg som jag aldrig publicerade för att man råkade somna:

Det snöade i morse. Igår såg jag en sopbil med en ljusstake i fönstret. Vi har sjungit julsånger länge redan i skolan. Det är snart julshow, och efter det jullov. Då blir det MVV, som jag antagligen kommer att springa av mig benen på. Sedan börjar skolan så småningom igen i januari. I februari blir det penkkis och läsledighet. Därefter studentskrivningar. Skola två veckor och sedan praktik. Slutsats: det är inte mycket kvar. 

Idag var en helt okej dag. Många tankar och funderingar som försökt återhämta sig efter gårdagens knutar och härvor. Det var inte alls bra igår, men nu är det bättre. Spenderade också 40 minuter åt att diska idag. Skoltid. Stackars rygg, men jag skall på massage på fredag, så den borde inte klaga så mycket. Tycker man ju.

Efter skolan for jag och handlade lite. Sedan rantade jag runt med J och S på stadens lopptorg på jakt efter en gungstol. Sedan hem för att ta det lugnt innan det blev dags för planering. Efter planeringen for jag och M-L till B, och chillade där ett bra tag. Fina diskussioner, skratt och lite trött folk. Jag trivdes, som vanligt, och det blev en riktigt bra avslutning på dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar