22 oktober 2010

You're all that I want, You're all that I need

Jag befinner mig i vår vackra huvudstad Helsingfors. Action festivalen har dragit igång, och det är härligt! Riktigt bra predikningar med tänkvärda punkter som man lätt lämnar att fundera på. Satt en bra stund igår kväll och skrev upp en massa tankar och funderingar och en summering på dagen. Sedan när jag kommer hem kommer det säkert en längre summering av helgen och bilder. 

Lovsången har också varit riktigt bra. Fått träffa många vänner och jag kan väl egentligen inte annat än att njuta. Några konstateranden och några erfatenheter rikare har jag även hunnit bli. Natten var bedrövlig. Frös hela natten igenom och klädde på mig fler och fler lager under nattens gång, men detta hjälpte tydligen inte. Illa. Ser inte rikigt fram emot att sova där flera nätter ännu. 

Men snart fortsätter det hela, och jag kommer att fortsätta att njuta! Det har varit grymt nice hittills och det kommer att bli grymt bra i fortsättningen också! Och mitt hjärta värker mer och mer för andra människor. För de jag ser att allt inte är helt ok med. Hjälp mig också hjälpa dem, och inte bara se dem och känna värken i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar