26 november 2010

And all the dreams of children once lost will all be found

Nu börjar det stundas jul på riktigt. Har idag ätit årets första julbord. Inte själva bordet då, men maten. Gott var det och det slår mig att det var ju denna helg som det var lillajul. Nåja, senare när jag strövade, eller snarare huttrade mig över torget så såg jag årets första julgransförsäljning. Julgranarna förstås i miniatyr-format, men är det lillajul kanske det skall vara så också. 

Spenderar lillajul ensam hemma. Ska väll pynta julgranen i morgon, sätter upp den redan eftersom man inte kommer att vara i lägenheten över jul. Ljusstakarna skall väl också upp i fönstren, och lite lillajulsfirande är väl på sin plats. På söndag blir det julöppning på Stundars samt lite lillajulsfirande hem-hemma när mamma då kommit hem från Indien.

Efter det blir det att fara tillbaka in till stan för att sköta powerpointen i Sion. Plus att jag tydligen skall vara med i en intervju då. Intressant. Men allt detta sker i helgen, och nu blir det höstens sista SuperFridayChurch för min del eftersom jag själv är på premiär när julavslutningen är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar