27 november 2010

More than before

Sådana dagar som denna behövs nog också. Jag har tagit det riktigt lungt, och gjort lite det jag har känt för. Fast ändå varit ganska så effektiv. Har även kommit fram till att det är lätt att vara effektiv när det gäller att reda upp och städa när man tror man kanske kommer att få gäster. 

Sov länge idag, men det var skönt. Jag tror att det nog är en lite stressfaktor det där med att vara tvungen att gå upp en viss tid. För nog är det skönt att vakna när väckarklockan ringer, men samtidigt veta att man inte måste stiga upp, utan att man kan somna om man så vill. Så gjorde jag idag. Jag kunde somna om med gott samvete.

Hade matgäst idag, och det var nog riktigt trevligt, annars har jag varit ensam hemma. Annars idag har jag satt upp vår julgran och klätt den lite, men skall hämta mer julpynt hem-hemifrån imorgon. Ljusstakarna är även de i fönstren och julkänslan kommer krypande, och eftersom vår diskhög störde den känslan så lagade jag även undan den. Det var en bra dag idag. Glad lillajul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar