29 december 2010

Love so amazing

Dag två är snart till ända, nu är det bara att krypa till kojs, och hoppas på att man inte behöver vakna av att man fryser mitt i natten! Tur ändå att man tog med sig en filt. Dagen har varit riktigt bra, inte lika stressigt med "jobbet" - alltså att vara mediaskötare under lägret. 

En riktigt bra dag, bortsätt från några små missar från min sida under mötena, fast vissa av dem kan det hända att bara jag märkte. Osannolikt, men man kan alltid hoppas. Annars har dagen förgyllts av många saknade vänners närvaro, och det har varit helt fantastiskt att umgås med flera som man saknat så länge. Speciellt då man levde så nära inpå varandra i en månads tid. Ungefär. Speciellt den tiden när man bodde nästan som packade sillar. Men det var nog ändå fint på sina sätt. 

Många funderingar som kretsat runt i huvudet igen, och jag har även än en gång blivit starkt påmind om hur mycket mitt hjärta slår för andra människor. Det är lätt att förstå, men svårt att förklara djupet i det hela, det är inte det där "vanliga" som man bryr sig, utom djupare. Ingen bra förklaring, men det är det bästa jag förmår just nu. 

Jag mötte Gud idag under ett möte. Det var fint. Otroligt fint! Glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar