16 december 2010

Me? I guess I was a shoulder to cry on

Rubriken - det är en sådan person jag vill vara. 

Är lite ganska så totalt flippad just nu. Woho! Ja, men grunden till detta då är att jag kanske eventuellt ätit för lite saltmat och lite för mycker socker. Inte rent socker då, men jag blev bjuden på en chokladkakebit när jag var på café med min saknade celledare som numera bor i Norge, samt att jag inte hann äta något vettigt innan vi for och bowlade. Och medan vi bowlade försvann en vitchokladplatta helt mystiskt. 

Så jag har kanske lite för högt socker i systemet just nu. Grymt roligt hade vi dessutom, samt att det är en vecka till julafton, jullovet börjar imorgon, och det är elva dagar tills man åker ner till nyland. Man blir ju så glad! Väntan är snart över! Jee! Först julen och allt vad den medför, och det är ju inte så illa det heller. 

Sista julklappen är på gång, och jag kan snart börja slappna av. Saken är bara den att nu hamnar jag att fara in till stan nästa vecka med min syster och hjälpa henne köpa julklappar också. Jee! Jag som tycker det är så jobbigt att komma på vad man skall köpa åt folk. Vissa kommer man på direkt åt, men andra är inte lika självklara. 

Jullov imorgon. Bara en tent kvar och sedan; frihet! Sedan blir det att packa och städa för hela slanten, däremellan skall jag hinna till tågstationen och skaffa tågbiljetter samt köpa den sista julklappen innan jag styr kosan hem-hem. Sista kvällen i lägenheten nu då för detta år. Jullovet kommer nog att bli riktigt bra tror jag. Och riktigt fina människor kommer man att få träffa också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar