31 december 2010

We’ll be the dreamers of Your dreams

Är inne på de sista timmarna på detta år, 2010, och ett nytt år är snart här. Njuter för fullt av livet på MVV, stressigt emellanåt och mycket att göra. Men jag kan inte annat än att njuta i alla fall. Så enkelt är det faktiskt. 

Har egentligen inte så mycket att säga, det är för svårt att få ner denna upplevelse i ord. Men livet är underbart, och livet är inte om det inte finns lite motgångar. Det gör det hela lite mer spännande. Förvånades igår över hur "connectad" man kan vara med en del människor. Ett tecken på bra vänner, starka vänskapsband? 

Jag vill tro det. Och jag tänker inte ens försöka mig på en summering på det gångna året, men lite kan jag säga. Det har varit ett fantastiskt och livsförvandlande år. Det har hänt jätte mycket, varit med om mycket fått många nya vänner, upplevt en del av världen, alltså europa, och så mycket mer. Det går inte att beskriva och bekläda året i ord. 

Så, Gott Nytt År till er allihopa, och en förhoppning på ett välsignat och fantastiskt 2011!

1 kommentar:

  1. Gott nytt år Amanda! Saknar no dej lite :) <3
    syns snart :D

    SvaraRadera