13 januari 2011

Feel the life in the breeze, Spring is coming

Oj, idag saknar jag ord. Men kan säga så mycket att jag har varit med om en av de bästa kvällarna på länge! Med så många vänner, så bra stämning, många skratt, och lite fler skratt, gemenskap, mat/tilltugg och firande. Det är det som har varit ingredienserna ikväll; jag har varit på en överraskningsfest!

Vi trängde oss in allihopa i badrummet, och beskådade sedan den ordentligt förvånade och smått chockade J som studsade till ordentligt när vi alla ropade "Surprise!" när han öppnade dörren till badrummet. En succé kort och gott. Kvällen fortsatte sedan med gemenskap, tal, och lite bilder och allmän samvaro. 

Talade med en hel del fantastiska människor, och jag har skrattat, andra har vikit sig av skratt och stämningen var minst sagt på topp! Fick även jag en hel del uppmuntran av min ungdomspastor och lite profeteringar över det kommande året. Lite smått nervös, eftersom förra gången så var alla profeteringar verkliga inom ett halvt år. Men det blir bra!

Livet är nog så mycket bättre när man har vänner runtomkring sig. Funderar mycket på de fyra veckorna som jag skall göra min praktik på, och har eventuellt kommit lite framåt i planeringen. Ska även snart sätta något datum på min weekend i huvudstaden snart. Det kommer att ske mycket under denna vår, men jag tror verkligen att Gud leder mig, och det kommer att bli en helt fantastisk vår!

har världen vid mina fötter, ett helt år framför mig fullt med möjligheter
(Dagens konstaterande: Jag skall inte bli lärare.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar