27 januari 2011

I stand right beside You

En bra dag. Våra plikter som ABI:n börjar snart arta sig när svarta listan åkte upp på väggen tillsammans med nice-listan och nedräkningen. Allas totala förvåning och allt man hörde var "Va ha ja gjort??!" när de andra eleverna som då befann sig i skolan kom ut från respektives klasser. 

Så, kvällens dress-code blev förstås ABI-tröjan. Way to go! Smått roligt sedan när man på kvällen for till ABC med ett gäng vilda härjande människor iklädd sin ABI-tröja. Men det bryr vi oss inte om och konstaterar bara att kvällen var en av de bättre på länge! Kan väl säga att det slirar lite uppe i skallen ännu efter kvällens bestyr. Men är man ute och slirar i någon timme får man kanske lite följder på det. 

Min novell som jag nu nämnt om några gånger är nu nästan klar, skall ses över ännu en sista gång, men sedan får även ni läsa den! Om ni vill förstås, och jag varnar er: egentligen är jag nog inge duktig. Trots detta har jag nu börjat på en tredje. Fick idén till inledningen imorse när jag kom in i köket. 

Och sedan ett meddelande till alla fantastiska nylänningar: Nu är det bestämt att jag kommer ner till Helsingfors veckoslutet 4-6.2. Saknar er! Vi ses väl? 

I'll always stand right beside you, I'll do everything friends are made for! Because you are loved. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar