28 januari 2011

I'm running to Your arms

Det verkar nästan som om det plötsligt blev vår. Det blev mycket varmare, det regnade, snön packade ihop sig, blev glashal och slaskig. Hur den nu kan vara det på samma gång, men så var det när jag skulle försöka ta mig gående de få kvarteren in till centrum. 

Har spenderat skoldagen på ÅA (åbo akademi) här i vasa som hade en liten utbildningsmässa där ÅA tillsammans med NOVIA presenterade sina utbildnings-utbud. Hittade dock nästan inget intressant, men det skall ganska mycket till innan jag far till åbo för att studera.  intressant var det nog inte. 

Kvällen spenderades i Sion på SuperFridayChurh, och jag måste nog konstatera att jag känner mig som om jag hörde till den äldsta ändan, jag börjar vara lite åt det hållet, lite, men oj, man känner sig så gammal när alla springer runt, härjar och har hur mycket energi som helst! Själv blir jag bara trött av att se på deras härjande. Lovsången var, som vanligt, riktigt nice! Guds närvaro bara kom ner, och det var så fantastiskt. 

Idag kände jag i mitt hjärta; allt kommer att ordna sig. Det jag längtar efter, det jag drömmer om, det jag oroar mig över, allt kommer att ordna sig till det bästa. Lycka. Och vet du vad? Samma gäller DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar