30 januari 2011

When you come to me I will open my arms

En helt fin söndag! Chill nu på kvällskvisten med några diskussioner och skrivande på mina noveller. Börjar så smått inse att jag är beroende. Av mina noveller alltså, eller att skriva. Fast det är nog bara att konstatera; inte kommer man väl att göra något av dem heller. Inget som den stora massan kommer att få läsa, för hur svårt är nu inte det att få publicerat något man skrivit?

Så, nu när jag är klar med min tredje, så har jag förstås börjat på min fjärde. Det är nästan så att det är illa! Fast hur roligt som helst! Roligt är det dessutom när folk verkar tycka att de är bra. Har du någon kommentar på novellerna jag har här på bloggen? Berätta gärna!

Annars så har helgens musik bestått till största delen av Dreamers of Your Dreams, samt av Brian Littrells album Welcome Home. Rekommenderar starkt! Speciellt låtarna Wish och Welcome home (you).

Ah! Det är så mycket jag skulle vilja säga och göra. På samma gång vet jag inte. Jobbigt. Lite klarhet tack? Tack och lov ändå för alla fina vänner jag har! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar