23 januari 2011

Your love is the light of my soul

Jag måste nästan säga att jag är helt okej nöjd med dagen. Jag sov inte bort första halvan, jag har tagit det lugnt, fixat lite, funderat, planerat, hjälpt en vän med lite historia och på samma gång konstaterat att jag nog kan en del, så kanske historian i studenten inte far helt åt framtiden. 

Det känns som om det skulle vara saker på gång nu igen. Skönt. Jag skall ha hand om multimedian på ett bröllop, så det ska testas och fixas, jag skall ordna ett bildspel till ett event, jag skall hålla ett möte, planera prektiken och EC1.1 skall också planeras, saker skall fixas, jag skall ner till Hesa, och borde ordna husrum till det också (tips?), ska även se hur SFC goes Hesa fortlöper plus jag har flera tenter på kommande och studenten förstås, och penkkis som också skall planeras. Det är mycket nu, men det blir bra! Lite vänner och gemenskap däremellan så skall även denna vår bli riktigt bra! 

Jag fick en idé. Några tankar om livet i 16 bilder: (kommentera gärna!)

  
det finns två sidor av allt
ibland finns det i överflöd
What if God was one of us? Gud går alltid med oss
Vänner som går med oss genom vått och torrt
allt är inte som en doft av rosor, ibland stinker det
vänner förgyller vardagen
Livet Han gav för oss - av kärlek
njut av livet! stilla dig och se allt det fina du har runt dig
ibland blir det bara flippat :D
ibland ler livet mot en 
uppmuntra varandra
man får vara busig också
ibland blir det knock-out
vårt liv är ett vittnesbörd
ibland är det kaos
men det är mitt liv, och jag är precis den jag skall vara
jag är älskad för den jag är, precis som Du är älskad för den DU är

2 kommentarer: